Loading...

اخبار

قابلیت Galaxy S22 برای عکاسی در شب

نوشته شده در : 2022/08/02 - 12:45
عکاسی در شب، یکی از جذاب‌ترین چشم‌اندازهای دنیای عکاسی است که تجهیزات خاص خود را می‌طلبد.
سال‌ها پیش، برای گرفتن یک عکس ساده مجبور بودید هزینه زیادی را بابت خرید دوربین عکاسی بپردازید. اما با پیشرفت دنیای تکنولوژی، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید دوربین عکاسی نیست و با خرید یک گوشی هوشمند، کامل‌ترین تجهیزات عکاسی را هم دارا هستید. 
سری گلکسی گوشی‌های سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی هوشمند هستند. به جرات می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر و در بین گوشی‌های موجود، بهترین دوربین متعلق به شرکت سامسونگ است. در این مطلب می‌خواهیم به تحلیل عملکرد آخرین گوشی ارائه شده توسط سامسونگ یعنی S22 بپردازیم. قابلیت عکاسی در شب این گوشی هوشمند، Nightography نام گرفته‌است. 
Galaxy S22
خوشبختانه در چند سال اخیر، گوشی‌های عرضه شده در بازار، عملکرد خوبی در زمینه عکاسی در شب داشته‌اند. با ارتقا سخت‌افزار دوربین‌ها و طراحی الگوریتم‌های پردازش تصویر قدرتمند، عکاسی در شب با گوشی‌های هوشمند، دیگر یک رویا نیست. جدیدترین گوشی ارائه شده توسط شرکت سامسونگ، به لحاظ سخت‌افزاری، جز پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است. 
تفاوت این مدل با مدل‌های قبلی در این است که دارای ویژگی night solution است. براساس این ویژگی، به هنگام عکاسی در شب دیگر نیاز نیست حالت night mode را فعال کنید و گوشی به طور خودکار به هنگام عکاسی در شب، به حالت night mode می‌رود و این یکی از امتیازات این گوشی است. 
Galaxy S22
البته برای ثبت عکس در شب می‌توانید به حالت Pro هم بروید. توصیه می‌شود که برای ثبت عکس‌هایی با نوردهی بالای یک ثانیه، از سه‌پایه استفاده کنید. براساس بازخوردهای گرفته شده از کاربران، بهتر است که عکاسی را در مناطق خارج از شهر انجام دهید. 
یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این گوشی، ویژگی حذف بازتاب نور از عکس است. بنابراین در عکس‌ها، کمتر شاهد بازتاب نور خواهیم بود. 

از قابلیت عکاسی که بگذریم، قابلیت فیلمبرداری این گوشی هم موردتایید بسیاری از استفاده‌کنندگان این مدل بوده و حتی برخی مدعی هستند که در زمینه فیلمبرداری، پتانسیل رقابت با گوشی‌های آیفون را هم دارد. اگر می‌خواهید با گوشی‌های گلکسی S22 فیلم‌های باکیفیت بگیرید، از دوربین‌های تله‌فوتوی آن استفاده کرده و حتی در نور کم، بهترین فیلم‌ها را بگیرید. 
در کل، ارزیابی ما از قابلیت عکاسی و فیلمبرداری سامسونگ گلکسی S22، رضایت‌بخش است و به عنوان  بهترین گزینه برای عکاسی در شب، آن را به شیفتگان دنیای عکاسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!